"Ralph Roberts czuł się niczym pijak podczas jakiegoś koszmarnego karnawału, w czasie którego ludzie jadący na górskiej kolejce wrzeszczą z prawdziwego strachu, ludzie zagubieni w gabinecie luster zagubili się rzeczywiście, a karły, garbusy i kobiety z brodami patrzą na człowieka z fałszywymi uśmiechami na ustach i przerażeniem w oczach."

Stephen King - Bezsenność.

_________

niedziela, 14 kwietnia 2013

11.


No to tak. Zacznę od tego, że wczoraj z dziewczynami wybrałyśmy się na koncert Clock Machine. Jeśli ktokolwiek z Was ma okazję zobaczyć ich na żywo, to szczerze polecam. Świetna muzyka i ogromna dawka pozytywnej energii bijąca ze sceny. Chciałam nawet dodać tu jakieś zdjęcia z koncertu, ale obejrzałam je raz... I drugi... A potem trzeci... I generalnie trzy razy nie, dziękujemy. A poza tym obiecałyśmy nie publikować - tego się trzymajmy. :) No, w każdym razie bardzo propsuję zespół, jak i zresztą członków zespołu.
+Arlandria - ŁOUŁOUŁOOOOOO O O O OOOO :))))

Za to dziś z Barbarą podjęłyśmy mega wyzwanie. Postanowiłyśmy wybrać się na wycieczkę rowerową do podmiejskich wiosek, co by popatrzeć na kury i ogólnie lepiej się poczuć. Rower od nie wiem ilu lat jest naszą wiosenną tradycją, więc podtrzymałyśmy! :) Po plus minus dwóch latach wsiadłyśmy na nasze wspaniałe i wypasione maszyny, delikatnie przeceniając nasze możliwości. Wprawdzie dotarłyśmy do wyznaczonego wcześniej celu, ale wracałyśmy już z językami na brodach i przeciążonymi kolanami. :) Zaczynamy sezon. :DDD
A poniżej dokumentacja z trasy!

Basia parkuje parowóz.

"Chujowe te adidy." - <3

Sesyjka na pomoście - Gutwin. :D

Basia na wybiegu.

Sesyjka na molo - park. :DD

"ja to pierdolę, zakładam kominiarę." - <3

Wiosna! Bocianek!

I kury. *_* Agroturystyka podostrowiecka. :D

Jabłuszko tam i tu!

Focia z jariską, pozdrawiamy Sikora. :D

Zdobyłyśmy Udziców!

Przecież wszyscy normalni ludzie robią sobie zdjęcia...
podczas jazdy na rowerze...

Do domku!

Ps. Sam jesteś kurwa pokemony.
Ps2. Patrzcie, ludzie, mam innych znajomych!!! :D

5 komentarzy:

  1. zajebista samojebka na rowerze
    jak ja przyjadę i sobie zrobimy sesyjkę, to Ci oglądalność spadnie x nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpada mi dupa po tym rowerze. Danke Cieszi!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kłam, nie masz innych znajomych, ile musiałaś zapłacić tej bednej dziewczynie, żeby zrobiła sobie z Tobą zdjęcie?
    a kocert świetny, fajne, zdolne chłopaki, oby im nie odbiło, bo mogą zajść daleko, zasługują ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowery :3 Ohsweetbat, sama już się nie mogę doczekać aż doprowadzę swój do porządku :D
    Bociek *.*! No i 'Kurek-Awanturek' też nie mogło zabraknąć :D
    Ah to cudowne uczucie wiatru we włosach podczas jazdy na rowerze. Bardzo lubię,a gdy pogoda wreszcie jest w końcu wiosenna to już w ogóle love.
    No pewnie, że wszyscy robią sobie zdjęcia! A podczas jazdy na rowerze to wcale nie jest takie dziwne jak sobie przypomnę że niektóre persony robiły sobie zdjęcia podczas...oj, lepiej pomińmy.
    Hahaha, masz innych znajomych, nie no...to dopiero taka nowość i sensacja - jestem w szoku :D

    BTW. kocham Twoją fryzurę! Naprawdę bardzo pasuje :3

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż wygooglałam sobie ten zespół i jak usłyszałam "Bad Man" ... ohmysweetbat! (Sara, mogę pożyczyć? ;D) Zakochałam się! Zaraz przesłucham więcej piosenek ;D
    Rowery! <3 Mój niestety został w domku i teraz tylko szukam jakiejś okazji jak go przemycić do Gdańska. W mojej miejscowości niezbyt jest gdzie jeździć, a tutaj te trasy rowerowe wzdłuż morza aż się proszą, żeby z nich korzystać ^^
    Też uwielbiam Twój koczek i sama nieraz mam ochotę sobie taki zrobić, ale niestety moje uszy mi na to nie pozwalają ;p Czasem w domu sobie zepnę, ale nigdy nie wychodzi mi taki piękny ;D

    OdpowiedzUsuń