"Ralph Roberts czuł się niczym pijak podczas jakiegoś koszmarnego karnawału, w czasie którego ludzie jadący na górskiej kolejce wrzeszczą z prawdziwego strachu, ludzie zagubieni w gabinecie luster zagubili się rzeczywiście, a karły, garbusy i kobiety z brodami patrzą na człowieka z fałszywymi uśmiechami na ustach i przerażeniem w oczach."

Stephen King - Bezsenność.

_________

środa, 17 lipca 2013

24.

Studentka politologii ze specjalizacją komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach! :)

6 komentarzy:

  1. Cześć! :)
    Piszę z pytaniem, czy pojawi się kolejna notka na Hermione's Diary? Ostatnia jest z lutego, a muszę powiedzieć, że to opowiadanie jest naprawdę niesamowite i chce się więcej. Dowodem tego jest, że przeczytałam je wciągu jednej nocy.
    Także proszę o odpowiedź. :)
    Pozdrawiam, L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że dopiero teraz, ale kompletnie zapomniałam odpisać. :)
      Pewnie kiedyś się pojawi, jednak póki co, jeśli mam być zupełnie szczera, mam inne rzeczy do roboty i nie daję rady skupić się na pisaniu. :)
      Dziękuję pięknie za miłe słowa, to naprawdę motywujące. :))
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Ojej, właśnie zauważyłam w Twoim szablonie fragment logo Beatlesów... Lubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to raczej tylko ozdobny obrazek w nagłówku. :) bardzo szanuję i czasami lubię posłuchać, ale nie jestem jakąś wielką fanką. :)

      Usuń
  3. Wiedziałam, że się dostaniesz Misia <3

    OdpowiedzUsuń